Wiosenne zmiany

Chyba już nie tylko kalendarzowo, ale i faktycznie za oknem powoli ukazuje się wiosna. Począwszy od końcówki jesieni (pierwszy post miał miejsce w Międzynarodowy Dzień Stout’a – 8-go listopada) i po całą długą zimę pokazałem Wam łącznie 65 piw. Starałem się trzymać poziom, nawet jeśli same piwa czasem go nie trzymały ;). Po tym czasie stwierdzam, że wstępna skala, którą sobie ustaliłem (dziesięciostopniowa ocena plus opis) momentami dalece nie wystarczała do precyzyjnego opisu piwo. Przykład najlepiej brać od lepszych od siebie. Postanowiłem zatem, że od teraz piwa na moim blogu będą przechodziły ocenę wedle skali sędziowskiej ustalonej przez Polskie Stowarzyszenie Piwowarów Domowych (do wglądu i ściągnięcia na http://www.pspd.org.pl).

Mam nadzieję, że ułatwi Wam to odbiór, a z piw które przed nami wycisnę jeszcze więcej ;). A jednym z nich zaraz chciałbym wznieść toast za siedemdziesiąte pierwsze urodziny jakie obchodziłby Mistrz – Michael Jackson.

2 comments

Skomentuj

